Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 1 september 2008

12e Johan de Wittstraat-markt

De Burendag in Velp-Zuid is geruisloos afgevoerd. Een klein berichtje in de krant meldde dat de Burendag was afgelast. Naar verluidt waren de buren die hun huis open wilden stellen op de vingers van één hand te tellen. Een halve hand wel te verstaan.

De Dag van de Buurt is ook al gesneefd. Blijkbaar was er geen animo meer voor.

De Johan de Wittstraat Markt bloeit echter als nooit tevoren. De organisatoren, Ton en Anneke Nieumeijer, hadden het dit jaar weer prima voor elkaar. Je ziet de markt jaar op jaar groeien. Afgelopen zondag (31 augustus) was het weer zover. Alweer voor de 12e keer. ’s Morgens was het al een drukte van belang. En het weer hielp ook ’n handje mee.

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Ik voel me de laatste weken niet zo lekker en ik moet alles in korte etappes doen maar ik ben toch even ’n kijkje gaan nemen en heb wat foto’s genomen. Ik was net op tijd voor een optreden van de Iesselzangers. Maar er was in de loop van de dag nog veel meer te doen. Onderstaand een korte impressie van de markt.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten