Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 30 november 2008

Update uitslag verkiezingen Rijn en IJssel

Ah, ik had voor de uitslag van waterschapsverkiezingen beter op de website kiesvoorwater kunnen kijken. Daar staat de voorlopige uitslag in detail op. Dan had ik in mijn eerdere bericht wat meer informatie kunnen geven.

Wim Pieper is, voor Water Natuurlijk, ook gekozen. Pieper won zelfs op basis van voorkeursstemmen. Hij stond op de lijst op 'n 11e plaats maar eindigde met 1909 stemmen als derde op de lijst van Water Natuurlijk. Mooie prestatie!

Ook Oege Feitsma, de Rozendaler die zichzelf opwerpt als spreekbuis van de Dierense Tafel van Tien, is gekozen.

En CDA-er Wilco Nieuwenhuis redde het eveneens.

Alle heren van harte gefelicteerd!

Voor 'n zetel waren zo'n 4841 stemmen nodig. Ik had in mijn vorige bericht geen rekening gehouden met de ongeldige stemmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten