Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 22 december 2008

De Berenkuil is leeg

In De Gelderlander staat wekelijks in de zaterdageditie de rubriek De Berenkuil, gevuld met ditjes en datjes, wat gedachtensprongetjes en aardige nieuwsfeitjes. ’n Leuke rubriek die ik altijd met veel plezier lees.

Met enig tam-tam werd De Berenkuil ook op internet gezet. In de vorm van ’n blog waar de journalisten zich kunnen uitleven, “helemaal los kunnen gaan” zoals zij zelf op de blog aangeven.

Vond ik een leuk initiatief en ik heb dan ook een rechtstreeks linkje naar De Berenkuil op Politiek Rheden geplaatst. Leek me wel aardig voor de lezers van mijn blog.

Maar dat “losgaan” valt nogal tegen. Het laatste artikeltje op De Berenkuil is alweer ’n week oud. Overigens ontbrak de rubriek ook in de zaterdageditie van afgelopen week.

Kom op journaille! Er is genoeg berenvoer. Je kunt toch nog wel wat aardige (on)zin in die Berenkuil gooien? Zijn de redactieberen soms losgebroken en hebben ze alle nieuwtjes opgevreten? Is de uitgever weer aan het zaniken?

De schrijfberen moeten 'n beetje opgepord worden. Ze zijn nu in winterslaap.
Als je wilt bloggen, blog dan!
Ga eens los!

Of is de beer alweer geschoten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten