Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

woensdag 24 december 2008

Gezocht: Foto Molenweg 33 - Dieren - periode tot oktober 1944

Vandaag kreeg ik een mailtje van een oud-Dierenaar met een verzoek voor hulp.

Mijnheer is op zoek is naar een of meer foto’s van het huis waar hij gewoond heeft.

Dat huis stond aan de Molenweg 33 in Dieren en is in oktober 1944 door een voltreffer verwoest.

Ik heb via internet gezocht in diverse archieven en databanken maar ik kan niks vinden.

Is er iemand die deze mijnheer verder kan helpen?
Als u iets weet dan kunt u via mail, via ’n reactie op de weblog of telefonisch contact met mij opnemen. Dan breng ik deze mijnheer verder in contact met u.

U mag foto's natuurlijk ook direct naar mij mailen. Dan stuur ik ze door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten