Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

donderdag 16 april 2009

Politiek Rheden

U hebt het vast al gemerkt. Het aantal bijdragen van lezers van Politiek Rheden neemt toe. Adriaan Dolk levert wekelijks een bijdrage. Henri Mulder heeft openhartig verteld over zijn ervaringen met Hart van Dieren. Bob Bouhuijs schrijft over Nimmer Dor en de woningbouw en levert regelmatig commentaar in zijn reacties. Joop Zijlstra zit het lokale bestuur en de politiek op de nek en Marja Braaksma is nog steeds in de slag om de zandverstuiving.

De beweging Politieke Omslag heeft me ook gevonden. Politieke Omslag wil een verandering in de politieke cultuur in Rheden. Zij wil een échte dialoog over politiek en maatschappij. En dat wil ik via deze blog van harte steunen. Er zit trouwens een klein foutje in de advertentie. Het is politiekrheden.blogspot.com

Klik op de afbeelding om te vergroten.
Maar ook aan ú wil ik graag de ruimte bieden voor uw mening over alle zaken die u krom, bedroevend, grappig, ontroerend of humoristisch vindt. Het hoeft niet altijd kritisch te zijn. Als u ergens enthousiast over bent en u wilt dat met meer mensen delen dan bent u net zo welkom. Brieven, foto’s, tekeningen of cartoons : allemaal welkom.

Plaatsing van meningen en bijdragen betekent niet dat ik het automatisch met de inhoud eens ben. Dat hoeft helemaal niet. Als ik behoefte voel om commentaar te leveren dan doe ik dat. Het gaat erom dat u uw mening op de blog kwijt kunt.

Diversiteit van meningen geeft meer kleur aan de blog en het heeft ook een voordeel voor mij. Ik krijg wat meer lucht. De laatste maanden ben ik extreem druk met m’n dagelijkse werk waardoor de blog soms in de knel komt. En mijn activiteiten voor Geen Noordtak Velp vragen ook behoorlijk wat tijd. Zodra ik wat meer tijd krijg zal ik natuurlijk weer actiever mijn mening verkondigen. Ik bemoei me graag met veel dingen en de blog is daar een geschikt medium voor. Hopelijk draagt het ook iets bij aan uw meningsvorming.

Aarzel niet. Mail uw bijdragen naar politiekrheden@gmail.com

O ja. Géén commerciële uitingen en ik behoud me het recht voor om bijdragen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten