Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

donderdag 31 december 2009

Prettige Jaarwisseling


Bedankt voor alle bezoekjes! Ik hoop dat de blog dit jaar weer af en toe iets heeft losgemaakt en heeft bijgedragen aan uw oordeelsvorming.


Dank aan alle mensen die aan de blog hebben bijgedragen in de vorm van artikelen, ingezonden brieven, mails en reacties.
Reken maar dat dat invloed heeft op de lokale politiek!


Het was weer een mooi jaar.

Tot morgen, in 2010.

9 opmerkingen:

  1. Graag gedaan. Ook voor jou een prachtig 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en andere een goede jaarwisseling en gelukkig 2010.
    Het was me aangenaam.
    Dat ook jouw weblog op de politiek invloed heeft bewijst het feit dat artikelen na lezen de organisatie worden ingeslingerd. Ongeveer 1 maand terug belde mij een politieke 'hotemetoot' met de vraag wat ik toch met Theo Kooijmans heb? Zorgen dat politiek eindelijk eens anders gaat denken en doen.
    Wim Pieper

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Namen maken het juist zo interessant.

    Dus..welke hotemetoot was dat dan?

    En dat er rekening met de blog wordt gehouden blijkt wel uit dit soort reacties. Of uit de reacties op de bijdragen van Bob over Nimmer Dor.

    Ach ja..als je het ze vraagt zullen ze natuurlijk ontkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja Wim..het had mooi kunnen worden met Gemeentebelangen. Maar jullie wilden niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet ben voor openheid, heel sterk punt van GB. Degene waar het omgaat ook. Dus waarom niet. Mijn oude rode rakker maat Jan B.

    Ja, Theo zo ging het even.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waart Jan Bart Wilschut weer rond? Bemoeit ie zich nog met de Rhedense politiek?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jan Bart belt mij soms om te vragen hoe het gaat na alle vreselijke geweldstoestanden waar wij slachoffer van waren. Vraagt verder hoe met met moeder de vrouw gaat i.v.m. haar ziekte (kanker) in de keel. Door spoedoperatie in Nijmegen gelukkig stabiel. Belangstelling JB stellen wij erg op prijs. Met de lokale PvdA communiceer ik (haast) niet, heb er geen contact mee. Alleen een knikje hier en daar. Door onze contacten via de blog is de PvdA blijkbaar toch nieuwsgierig. Zelf vragen doen ze niet (mogelijk) een ander vragen ze dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, zit 't zo. Ik Hoop overigens voor je dat het dit jaar met jullie gezin beter gaat.

    Maar reageer eens op mijn opmerking over dat gedoe met Gemeentebelangen vorig jaar. Toen waren Jurriƫns, Wubs en Pieper c.s niet zo happig op mijn komst en is Henk Reuser gewipt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Theo, dat hopen wij ook. Hoewel er nog door mij aangespannen procedures lopen en bekijk n.a.v. uitspraak Hof Arnhem om nog procedures te starten. Te gek voor woorden om als slachtoffers van ernstig zinloos geweld zoveel te moeten doen. Ook in 2010 zal het vertrouwen in politie niet zijn hersteld. Kan er een boek over schrijven. De achteraf onterechte aanhouding door vier agenten om 05:30 uur, opsluiting, in verzekeringstelling en ook nemen vingerafdrukken (dacty) en foto's hebben op mij diepe wonden nagelaten. Op mijn blog kom ik daar nog op terug. Het was en is nog psychisch heftig hoewel het licht verminderd. Ook medicijn helpt. Daarbij helpen behandelingen voor (ernstige) post traumatische stressstoornis.

    Punt 2. Wil duidelijk stellen dat er geen c.s. is met door jou genoemde personen. Ik handelde geheel zelfstandig en was geen verantwoording schuldig aan niemand. Nu praat ik alleen over mijzelf niet over door jou genoemde personen. Het zou niet juist zijn dat te doen!
    Toenmalig voorzitter had het idee om met een sterke club te komen om de zaak politiek volgens hem eindelijk goed op te schudden. Idee had mijn steun! Hij had ook jou en mij daarvoor op het oog. Toenmalig voorzitter heeft mij weer bij GB gehaald. Vroeg of ik open stond voor een gesprek met jou. Dat wilde ik niet wetend dat er richting jou (mogelijk) bepaalde toezeggingen waren gedaan. Inhoud van ons gesprek ken je. Eis om overal aan het hoofd te staan zoals lijsttrekker , bestuursvoorzitter en fractievoorzitter ging mij veel te ver. Mogelijk was die toezegging naar je gedaan, is mij onduidelijk. Zoals je weet had ik een lijst met vragen. Eerlijk gezegd heb ik serieus nagedacht om samen zoiets ook met jou op te zetten. Daarbij goed onthouden hoe het is vergaan met LR zoals met Ben en Kees. Voor samenwerken had inzicht nodig die kreeg ik van Ben en LR fractieleden.
    Over het wippen (zoals je het noemt) het volgende. De door jou bedoelde persoon is niet gewipt. Schreef december 2008 een brief te stoppen, wat ik mij kan voorstellen. Ongeveer die tijd ging er vanuit GB een brief naar hem (beide hebben elkaar min of meer gekruist). Die brief wilde en heb ik niet ondertekend. Brief, toenmalig vz, is van 8 januari 2009in GB besproken. Een brief naar de toenmalig vz is 30 december 2008 besproken. Toen dat gebeurde ben ik bewust vertrokken. Wilde niet mijn handtekening daaronder. Later heeft de toenmalig vz van GB een brief ontvangen dat de brief aan hem zo nooit had mogen worden verzonden. Terecht is excuus is aangeboden. Die stap van GB waardeer ik!

    BeantwoordenVerwijderen