Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 9 februari 2010

Verkiezingspoll - opmerkingen (1)

“De leefbaarheid rondom de spoorlijn Zutphen - Arnhem vergt de komende tijd onze uiterste inspanning”, aldus het CDA Rheden.

Waaruit bestaat deze uiterste inspanning? Is het de burgers van Rheden wel duidelijk dat het CDA niet tegen goederentreinen is? Dat ze bewoners van onze dorpen met 90 extra zware en lange goederentreinen opscheept. Moeten we blij zijn met metershoge geluidsschermen en tunneltjes? Tegen trillingen is sowieso niets te doen.

Ik ben natuurlijk voor Ronald Haverkamp. Die heeft ervoor gezorgd dat mijn kinderen nog bij EDS blijven voetballen.

Roelof Meijer

Wilt u uw mening ook op Politiek Rheden kwijt? Stuur uw opmerking(en) dan naar theo.kooijmans@telfort.nl
De tekst wordt op de weblog geplaatst. Als u uw naam niet onder het bericht wilt dan plaats ik alleen de initialen of onder Anoniem. Wel even aangeven aub.

8 opmerkingen:

  1. Geachte heer Meijer, Graag benadruk ik dat ook Gemeentebelangen voor veldenbehoud was niet alleen in Ellecom maar ook in Laag Soeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Haverkamp vond daarvoor wel de middelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geachte anoniem, Is het gek als Haverkamp dicht bij het vuur zit als financieel provinciaal medewerker! Wie dicht bij het vuur zit warmt zich het best. Voor mij geen enkel probleem dat hij er mee kwam!! Bedankt Ronald!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ronald Haverkamp (via mail)10 februari 2010 om 13:13

    Beste Wim,

    We zitten allemaal wel dicht bij een vuurtje. Waar het om gaat is dat je actie onderneemt. Dat is het verschil tussen de VVD en de meeste andere partijen. Daarnaast moet je het altijd over de inhoud blijven houden en goede argumenten hebben. En je moet natuurlijk een meerderheid voor je voorstellen hebben. Gelukkig dat de huidige raadsleden van Gemeentebelangen goed met onze inhoud om kunnen gaan en afstand hebben genomen van persoonlijke aanvallen.

    Dat is een goede ontwikkeling geweest bij Gemeentebelangen. Niet je collega's afbranden, wel de inhoud. Daar is niets mis mee.

    Ronald Haverkamp
    lijsttrekker VVD Rheden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ronald,
    Over afbranden gesproken wijs ik op de houding van de VVD tot omstreeks 2006. Niets was van GB goed allemaal populisme. En weet je nog dat tig keer is geroepen waar komt de financiële dekking vandaan? Dit is slechts een voorbeeld. En wat doet de VVD? Ja juist, de kont draaien. Goed dat de VVD sinds medio 2006 actie onderneemt. Leerschool duurde wel heel, heel erg lang.
    Mocht je reageren, wat uiteraard mag, wil ik het hierbij laten. Want er valt nog voldoende te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier komt een berg frustratie boven tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Theo,
    Het is slechts een topje. De popie jopie uithangen mag. Maar jaren achtereen de kaken op elkaar houden is niet mijn lijn. Kanonschot na kanonschot werd ook op mij afgevuurd. Kan ik net als jij gelukkig heel goed tegen. Weet nog heel goed hoe de VVD reageerde op iemand die in Dieren een kelderbox is overleden. De arme ziel was toen ten einde raad en is in eenzaamheid gestorven. Schandalig hoe de VVD reageerde!! De pijn voel ik nu nog opkomen. Op jouw reactie reageer ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vlieg niet uit de bocht Wim. Ik snap dat jouw aversie tegen de VVD diep zit maar jij haalt een gebeurtenis aan van ver voor 2006. Toen zat Haverkamp volgens mij nog niet eens in de raad. Daar kun je hém persoonlijk niet op afrekenen. En die verbinding wordt in jouw recatie wel gesuggereerd.

    BeantwoordenVerwijderen