Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 12 april 2011

Streekjournaal

Klik op de afbeelding om te vergroten.

Beste mensen,

Ik krijg regelmatig persberichten en artikelen toegestuurd met het verzoek deze te plaatsen. Dat wil ik meestal graag doen maar dan gaat het wel om plaatsing op een van mijn blogs. Voor persberichten en artikelen voor plaatsing in het Streekjournaal zelf, de krant dus, bent u bij mij aan het verkeerde adres.

Ik begrijp de verwarring wel maar ik verzorg alleen maar een column in de krant. Met de rest van de inhoud van de krant heb ik geen bemoeienis. Soms, als ik er de tijd voor heb, stuur ik deze berichten wel door maar enige garantie voor plaatsing kan ik u niet geven.

Verzoeken voor plaatsing van persberichten en artikelen die u graag in de krant wilt hebben dient u te richten aan de redactie van het Streekjournaal. Kopij kunt u mailen naar: redactie.streekjournaal@wcgo.nl.

Klachten over bezorging van de krant kunt u melden via telefoonnummer:
 0315 659 988.

Voor reacties op mijn blog of voor het plaatsen van artikelen op blog `Politiek Rheden` of op de blog `Berichten uit de IJsselstreek` bent u bij mij wél aan het goede adres. Die kunt u natuurlijk gewoon naar mij toesturen via theo.kooijmans@telfort.nl

vriendelijke groet,
Theo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten