Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

vrijdag 1 juli 2011

Prutsen

Potverdikke, daar heb ik mezelf te pakken. Ik was wat aan het experimenteren met de indeling en opmaak van deze blog. Nu ben ik de oude opmaak kwijt en die kan ik niet meer volledig terughalen. Google heeft de sjablonen, de opmaak en een aantal functies van Blogger aangepast en daarbij de oude sjablonen verwijderd.

Gelukkig heb ik nog ’n achterdeurtje gevonden. Het grootste deel van de opmaak heb ik terug maar ik krijg de blog nu niet meer volledig zoals ie was. Jammer, ik was er nog wel zo aan gehecht. Moet ik driftig verder prutsen om ‘m weer helemaal naar m’n zin te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten