Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 13 januari 2013

Einde radioprogramma Politiek Rheden Live

Het wordt steeds moeilijker om al mijn bezigheden te combineren. Werk, gezin, studie en mijn andere activiteiten vragen veel tijd. Ik moet op flexibele wijze met die tijd kunnen omgaan. Zonder die flexibiliteit wordt de belasting voor mij te groot. 

Het is altijd lastig om keuzes te maken. Vooral als je, zoals ik,  de dingen doet die je zo gráág doet. Helaas valt er soms niet aan onaangename keuzes te ontkomen. 

Voor blog Politiek Rheden en mijn column in het Streekjournaal kan ik mijn tijd naar eigen inzicht indelen. Beide activiteiten vereisen geen fysieke aanwezigheid en ik kan materiaal vanaf elke locatie en op de tijden die mij het beste uitkomen bij- of uitwerken en aanleveren. Een computer en toegang tot internet is daarvoor voldoende. 

Met radioprogramma Politiek Rheden Live ligt dat helaas anders. Het programma vraagt nogal wat voorbereiding. Daarnaast is de uitzending gepland op een vast tijdstip, de 1e donderdag van de maand. Dan dien ik lijfelijk aanwezig te zijn. Vanwege werk en studie kan ik dat niet garanderen. Er kan altijd iets tussenkomen dat voorrang heeft.

Ik stop daarom met het programma Politiek Rheden Live op M-FM Radio. 
De uitzending van december 2012 was de laatste.

Overigens kijk ik met genoegen op het programma terug. Sommige uitzendingen waren beter geslaagd dan andere maar over het geheel genomen ben ik tevreden. Een leuke ervaring.  

Dank aan allen die op een of andere wijze aan het programma hebben meegewerkt. Dat geldt voor alle vrijwilligers van M-FM die voor en achter de schermen aan het programma hebben gewerkt en de uitzendingen mogelijk hebben gemaakt en voor de gasten die ik in de loop van het jaar heb mogen ontvangen. Uiteraard dank ik ook de luisteraars die op het programma afstemden voor hun aandacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten