Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 10 juni 2013

Traverse Dieren: Koopakte

Door: Joop Zijlstra

(Brief aan de gemeenteraad) 

Bijgaand zend ik u ter kennisneming mijn brief aan de leden van de commissie MIE van provinciale staten d.d. 4 juni j.l. met bijbehorende
bijlagen. De tekst spreekt voor zich.

Het komt erop neer dat plan ‘Traverse Dieren’ grote nadelen inhoudt voor de inwoners van Dieren, en sommigen van hen in het bijzonder.

Die nadelen zijn mede het gevolg van een afspraak van uw College van B.& W. in december 1996. Let u op de wijze waarop uw collega’s van toen in januari 1997 daarop reageerden. Ik verwijs u daarvoor naar de bijlagen. Hoe zelfs een nog huidig raadslid bij de neus wordt genomen!


In mijn brief geef ik aan hoe het plan ‘Traverse Dieren’ moet gewijzigd
willen grote nadelen voor Dieren worden opgeheven. Maakt u zich daar sterk voor alstublieft. Uw College van B.& W. doet dat helaas niet.

Ik blijf bereid elk van u van feitelijke informatie te voorzien.

Bijvoorbeeld deze.
Zij die hun huizen aan de Burgemeester Willemsestraat aan de provincie
hebben verkocht zijn verplicht zich te onthouden van enige actie tegen plan ‘Traverse Dieren’!

Die verplichting, in Nederland, in 2013!

Kijkt u de koopakte maar in! Ik voeg de betreffende tekst bij.
Het is ronduit schandalig wat zich hier en daar onder uw ogen afspeelt.v
Als u eens kon zien! Als u eens echt controleerde.

Herneem u, zou ik u willen aanbevelen, terwille van diegenen door wie u bent gekozen als hun vertegenwoordigers, inwoners van Dieren

Met een vriendelijke groet, namens de stichting i.o. ‘Het Comité Veluwezoom Oost’,
Drs  J. Zijlstra te Ellecom, secretaris.



Klik op de afbeelding om te vergroten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten