Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

vrijdag 31 augustus 2007

Men zegt dat...

Men zegt dat...

...de sfeer in de raadszaal soms kan worden gekenschetst als ouwe-jongens-krentenbrood

...in de raadsvergadering van 28 augustus enige hilariteit ontstond

...dit kwam doordat raadslid Janet Duursma van GroenLinks het dierenasiel betitelde als asielzoekerscentrum

...raadsvoorzitter Geertje van den Burg (VVD) dit vervolgens ook bijna overkwam

...dat er wel overeenkomsten zijn in het doel van beide instituties

...maar GroenLinks mens en dier wel vaker verward

...en de VVD niet zo asielerig is

...ik hierbij de suggestie doe om het dierenasiel op het terrein van het voormalige zwembad Beekhuizen onder te brengen

...ik vind dat dit dit bijdraagt aan het behoud van het karakter van Velp

...ik me af vraag of u het daarmee eens is

...ik wacht op uw reacties

...ik deze rubriek wat vaker ga plaatsen

...ik moet ophouden met o.h.'n

3 opmerkingen:

  1. het overplaatsen van het dierenassiel naar Beekhuizen, een prima idee.
    Geen klachten meer van geluids overlast van de blaffende honden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie,

    Ja, je vangt twee vliegen in een klap. Het dierenasiel heeft een ideaal plekje in de nabije omgeving en Beekhuizen krijgt een goede bestemming.

    Als de bewoners van Velp-Noord nu maar niet hard gaan blaffen om hun territorium te bewaken.
    groeten, Theo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tHEO eeN PRIMA IDEE OM HET DIERENASSIEL NAAR bEEKHUIZEN TE VERPLAATSEN.
    eINDELIJK GEEN GEKLAAG MEER OVER DE OVERLAST VAN HET GEBLAF VAN DE HONDEN.

    BeantwoordenVerwijderen