Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

donderdag 3 januari 2013

Communicatie ofwel "Hoe gaat ambtelijk Rheden met klachten om?"

Onderstaande mailwisseling tussen mevrouw Liesbeth Schut en de gemeente Rheden spreken voor zich. Met uitzondering van de naam van mevrouw Schut zijn namen van betrokkenen geanonimiseerd.

Beste Theo,
 
Onderstaand mijn meest recente mail richting Ombudscommissie Gemeente Rheden - je weet wel, dat groepje poppenkast-vertoners die burgers zogenaamd het gevoel moet geven dat hun klachten serieus worden genomen.
 
Als de de mails eronder ook nog even van onder naar boven leest krijg je een nog beter beeld van de stoethaspelarij bij onze fijne ambtenaren aldaar. Het gaat feitelijk om een tamelijk onnozele kwestie, maar zelfs dat kunnen zij niet eens in de klauw houden! En het gaat mij vooral om 't prinicpe - hun manier van handelen klopt van geen kanten en hun partijdigheid spreekt boekdelen.

Wat zijn jouw ervaringen en bevindingen? 
 
In afwachting van je reactie,
met vriendelijke groet,
met vriendelijke groet,
Liesbeth Schut
 


From: Liesbeth Schut
To: EEE (ombudscommissie gem. Rheden)
Subject: Reactie m.b.t. uw brief d.d. 23 november jl.
Date: Thu, 6 Dec 2012 21:22:19 +0100
Geachte Ombudscommissie,

In navolging van uw brief/verslag hoorzitting 12 november jl. kan ik u het volgende laten weten; het is mij helaas pijnlijk duidelijk geworden dat ik toch maar beter wel aanwezig had kunnen zijn want het verslag wat ik 23 november heb gekregen is onvolledig, bevat de nodige onjuistheden en bewijst wederom waarom mijn wantrouwen tegen de overheid (wat u nog even fijntjes in uw verslag vermeldt met daarachter aan 'dat is wel heel vervelend voor haar'!) volkomen gegrond is.