Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 21 december 2010

Schoolzwemmen

Klik op de afbeelding om te vergroten.

Wim Pieper reageerde eerder op de blogpost Afvalplan aangenomen
Hij illustreert dit met bovenstaande afbeelding en onderstaande aanvullende mail.

Hoi Theo,

Anoniem reageert op kliko (TKO: Afvalplan aangenomen). Daarom mijn reactie ook over schoolzwemmen. Wilde deze reactie aan anoniem plaatsen op jouw blog met bijgaande foto van MFM genomen maart/april 2010, lukt niet. Link hierna is naar college beleidsnota 2010-2014. Kun je dit plaatsen als bewijs dat er geen sprake is van invoering schoolzwemmen daar gaat Ronald voor staat op bijgaand plaatje.
Nee, eerst onderzoek waar hij (altijd) tegenstander van was. Hierna mijn reactie die ik wilde plaatsen maar met foto lukte mij dat niet.

Aan anoniem e.a.,
Klik op deze link
Kijk bij 11 Onderwijs,punt 3 bij herinvoering schoolzwemmen. Daar staat ook
onderzoek naar financiering haalbaarheid.

TKO: Ik heb de betreffende passage even opgezocht. Onderwerp 11, punt 3 staat op pagina 23 van het beleidsplan.

5 opmerkingen:

  1. Met foto van tv VVD-advertentie maart/april 2010 en onderzoek zoals in Beleidsplan 2010-2014 staat is aangetoond waar anoniem op 21 dec. om 10:58 uur op reageerde op deze blog. Dus anoniem het is zoals u zegt dan is het beter over Wouter Havekamp te spreken. Kan Ronald het verhaal net zo mooi vertellen als Wouter Bos? Vervelend voor Ronald het is:"JA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte heer Pieper,
    In het coalitieakkoord staat dat er een onderzoek komt om schoolzwemmen in te voeren. volgens mij duurt dit akkoord nog tot 2014 en heeft Haverkamp of een andere wethouder nog 3 jaar tijd om dit te regelen. Een onderzoek lijkt me logisch. Eea moet natuurlijk wel haalbaar zijn.
    Bent u overigens ook niet wethouder geweest? Wat heeft u in deze periode bereikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geachte anoniem,
    Dan had Ronald voor verkiezingen 'onderzoek'moeten noemen! Dat was eerlijk. Onderzoek waar hij (meestal)fel tegen was!
    Wat heeft Ronald in meer dan driekwart jaar dan bereikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijnheer Pieper,
    De vraag was of u ook wethouder bent geweest en wat u bereikt heeft? Dit antwoord heb ik nog niet mogen ontdekken!
    Voor wat betreft het schoolzwemmen. Natuurlijk moet Haverkamp zijn stinkende best doen deze belofte na te komen. Maar een onderzoek hierna lijkt me logisch. Want hebben wij over een paar jaar uberhaupt nog een binnenzwembad? Is er voldoende ruimte in het zwembad om lessen aan scholieren aan te bieden?
    Voor wat betreft het nieuwe college en in het bijzonder de door u aangehaalde Haverkamp lijkt het me logisch dat nog weinig bereikt is. Na slechts 8 maanden ben je waarschijnlijk vooral bezig met puinruimen. Daarnaast kunnen we met zijn allen lezen dat Haverkamp vooral druk is met een visie en een bezuinigingsopdracht van vele miljoenen.
    Ben benieuwd of u daar ook iets positiefs in bij kan dragen.
    Of bent u bij voorbaat weer overal tegen zonder realistische alternatieven te benoemen?
    Voor het hele college constateer ik dat ze het lef hebben om eindelijk een aantal dossiers op te pakken (Nimmer Dor, Beekhuizen, Gazelle, herinrichting sportvelden enz enz.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geachte anoniem,
    Blijkt dat u helaas weinig tot geen kennis van zaken heeft. Of u bent vergeetachtig? Ik zat nog geen 8 maanden zoals Haverkamp. Wij moesten puinruimen en niet zo'n klein beetje ook. Restanten waar VVD-wethouders bij betrokken waren. U bent zeker vergeten wie de eerste rotte kiezen aanpakte? Het was Jan Bart Wilschut. Weet u zich nog te herinneren de grote VVD-blunder bij Werk en Scholing? Kan nog wel even doorgaan.
    Wat bezuinigen betreft kunt u kennis nemen van onze vragen die pas zijn ingediend en op onze site staan. Weet u wat ik nou zo sportief aan deze dicussie vindt? Zal het u zeggen. Ik reageer met naam u waarschijnlijk aan uw schrijfstijl te zien steeds als 'Anoniem'. Dat mag van mij maar tekent wel de persoon die u bent.

    BeantwoordenVerwijderen