Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

vrijdag 7 december 2007

Uitslag Pol Aangifte Doen?


De poll over de vraag of er aangifte gedaan moet worden tegen de stuurgroepe Hart van Dieren vanwege overtreding van de geheimhoudingsplicht leverde zoals verwacht het antwoord “Ja” op.
Daar was ikzelf inmiddels ook al van overtuigd. Daar zullen we dus maar gehoor aan geven.

Ik had vorige week al aangifte willen doen maar er kwam iets tussen.

Ik heb vandaag even geïnformeerd bij de politie. Die verwees me naar het bureau in Velp. Daar kan ik ook op zaterdag terecht. Dus nu ga ik morgen (zaterdag 8 december) aangifte doen op het politiebureau in Velp. Als er iemand is die me wil vergezellen, voor de morele steun of samen met mij aangifte wil doen, laat ie dan even contact met me opnemen (via mail theo.kooijmans@tiscali.nl of telefoon).
In een commissievergadering van Provinciale Staten gaf gedeputeerde van Haaren toe dat de geheimhoudingsplicht was overtreden.
Blijkbaar is ze heel erg zeker van haar zak.

Onderstaand de uitslag van de poll. De belangstelling voor de poll viel me ’n beetje tegen. Ondanks een behoorlijk aantal bezoeken werd er weinig gestemd. Hebben de mensen soms HvD – Huiver voor Dieren – opgelopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten