Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 4 februari 2008

Kottelaar

Kottelaar uit Dieren vond het nodig om de heren Zijlstra, Ottevanger en mij als twistziek neer te zetten. Hij sprak van Kooijmannetjes, Zijlstraaatjes, Ottevangertjes. Die Kottelaar staat bij mij in het boekje.
De heer Zijlstra heeft Kottelaar gesommeerd om in een brief in de Regiobode zijn woorden terug te nemen. Anders volgt aangifte wegens smaad.
Van de heer Ottevanger heb ik niks vernomen.
Zelf heb ik in een ingezonden brief in de Regiobode gereageerd op de brief van Kottelaar.
Ik ben benieuwd hoe Kottelaar hier verder mee omgaat. Zijn idolen van de Stuurgroep hebben inmiddels de pijp aan maarten gegeven. Misschien kan hij daar eens commentaar op leveren.

Hij vond mijn ingezonden stukken overigens wel geinig om te lezen.
Voor webloglezers die wat verder weg wonen en niet over de Regiobode en het Streekjournaal beschikken en natuurlijk ook speciaal voor Kottelaar daarom nog eens deze stukjes zoals ze zijn verschenen in de Regiobode en het Streekjournaal. En ook zijn ingezonden brief en mijn antwoord daarop in de Regiobode. Laten we daarmee beginnen.

Om de brieven te lezen kunt u het best op de afbeelding zelf klikken. Die wordt dan vergroot weergegeven.

Eerst de brief van Kottelaar. Je hebt wel stevige ervaring in exegese nodig om helder te krijgen wat ie bedoelt. Regiobode 23 januari 2008


Onderstaand mijn antwoord: Regiobode 30 januari 2008.


Bijgaand mijn brieven Ondieren (Regiobode, 2 januari 2008) en Exogeen (Streekjournaal, 9 januari 2008 en Regiobode 16 januari 2008)





Kom op Kottelaar! Ik wil verder twisten
Kruip nu niet in een hoekje weg. Dat zou erg laf zijn.
Laat van je horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten