Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 10 juni 2008

Gemeentebelangen wordt het niet!

Op uitnodiging van een prominent lid van Gemeentebelangen heb ik de afgelopen weken gesproken met die partij. Uiteindelijk is het toch niks geworden.

Om een understatement te gebruiken: “Incompatibilité des humeurs” tussen enkele partijleden en mij verhinderde dat ik met deze partij in zee ga.

Uit persoonlijk respect voor de man met visie die zijn nek heeft uitgestoken zal ik er nu niet verder over uitweiden. Voor hem is het zeer zuur en hij verdient beter.

Gemeentebelangen wordt het dus niet.


Ik zal zien wat me verder te doen staat.
Misschien toch een nieuwe partij? Ik zie daar wel tegenop moet ik u bekennen.
De tijd die dit allemaal kost en de rompslomp die het oplevert trekken me nu niet zo aan. Misschien, als ik nog een aantal goede gelijkgestemden kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten