Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 16 februari 2008

Bomenkap Rozendaalse Veld - Video 16 feb 2008 ca 10:45 u

Ik wist niet vanmorgen precies waar de bomenkap op het Rozendaalsveld plaatsvond maar over de stille heide was al van verre was het angstaanjagende gegier en gesnerp de machine gevolgd door gekraak van versplinterd hout te horen.

Ik heb er 'n filmpje van gemaakt en op mijn weblog geplaatst.
Aanvankelijk lukte dat uploaden niet goed.
Ik kreeg de film wel te zien terwijl ik het bericht aan het bewerken was maar niet als ik de blog gewoon aanroep.
Daarom heb ik 'm ook op GoogleVidea en op YouTube gezet.
Nu is het wel gelukt.

Het filmpje is wat wazig. Dat komt omdat ik tegen de zon in moest filmen. Ik kon niet vanuit een andere hoek filmen.

Klik op de driehoekjes om de film te starten.


Als het niet lukt met het YouTube-filmpje: klik dan hier om naar het filmpje op Google Video te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten