Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 23 november 2008

Verloren op Rozendaalse Veld: Canon Powershot A420/A430

Vanmorgen dacht ik nog wat mooie plaatjes te schieten op het Rozendaalse Veld. Dat ging ook prima totdat ik erachter kwam dat m'n camera niet meer in het tasje zat.

Het is 'n Canon Powershot A420 of A430. Ik weet niet precies of 't een A420 of A430 is. De gebruikershandleiding heb ik nog wel en die geldt voor beide, sterk op elkaar lijkende, modellen.

Ik ben de camera verloren (tussen 9:15 en 10:15 uur) op of langs het geasfalteerde pad dat vanaf de eerste parkeerplaats naar de zandverstuiving in wording loopt.

Op 'n heuveltje naast het pad met dichtbij 'n eenzame boom (halverwege de parkeerplaats en de plek waar gekapt wordt voor de zandverstuiving) heb ik nog een 360-graden panorama-filmpje gemaakt.

Toen ik wat foto's wilde maken van de aanblik van de boskap in de sneeuw was ik de camera kwijt.Intensief zoeken leverde niets op. Op zo'n klein stukje en toch niet terug te vinden, behoorlijk frustrerend.

Ik zou de camera heel graag terug willen hebben. Ik was er erg aan gehecht.

Als iemand 'm weet terug te bezorgen krijgt ie 'n taart van me én eeuwige roem op deze blog.

En anders moet ik toch echt gaan sparen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Theo,
    Fijn dat je camera weer terecht is, helemaal nu we lezen dat je er zo aan gehecht was. Veel plezier ermee verder. En bedankt voor de lekkere taart en de mooie bloemen!
    Groetjes,
    Hans en Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie nogmaals voor het terugvinden. We zijn er erg blij mee.
    Hartverwarmend om weer eens te ervaren dat er nog veel eerlijke mensen zijn.
    hartelijke groet,
    Theo.

    BeantwoordenVerwijderen