Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 17 januari 2010

Commentaar

Door: Joop Zijlstra

Het interview van de heer H. Witteveen in de Regiobode (6/1) gaf mij weer stof tot commentaar. Ik stuurde het naar de redactie van de Regiobode. Ik ontving daarop een antwoord. Teksten volgen hieronder.

Geachte redactie,

In de bijlage een commentaartje op het betreffende interview. (Witteveen.)
Ik wil graag nog een klein briefje inzenden.
Tjebbe Vugts heeft namelijk prima gereageerd. Een verademing.
Ik stuur dat separaat, op enig moment

Met een vriendelijke groet.
J. Zijlstra (datum 8/1)


Beste mijnheer Zijlstra,

Ik was er al bang voor: ik ga blijkbaar voortaan wekelijks uw reactie op het artikel met een lijsttrekker ontvangen. Op zich niets mis met een reactie op een interview, maar dat betekent zoiets als weer een column erbij. Dat is niet mijn bedoeling.
Uw briefje over de reactie van Vugts neem ik graag mee.

Vriendelijke groet,
Wencel Maresch (datum 8/1)

Jammer, dat mij geen ruimte wordt gegund voor ad hoc commentaar.
Jammer voor geïnteresseerde lezers. Zij blijven al te zeer onkundig van de werkelijke gang van zaken in hun gemeente. Burgers krijgen van de gemeente bijvoorbeeld wel een folder in de bus: begrotingskrant 2010. Maar er staat geen begroting in, geen discussiepunten. Taartpunten staan er wel in en mooie foto’s geflankeerd door ronkende interviews met ambtsdragers, die allang hadden moeten opstappen na het Lysiasrapport!

Ik zond mijn commentaar aan de heer Witteveen toe. Hij zou daarop, in navolging van de heer Tj. Vugts, ook positief kunnen reageren.

Ik ben blij met de ruimte op politiekrheden.nl. voor commentaar. Het kan leiden tot broodnodige discussie. Lezers beoordelen of die discussie inderdaad nodig is en mijn commentaar terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten