Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 3 juni 2008

Geen Noordtak Velp

Gisteren ben ik toegetreden tot Geen Noordtak Velp, de vereniging die zich al jaren inzet voor de leefbaarheid rond het spoor. Denk aan het toenemend aantal goederentreinen, huizenisolatie, trillingshinder, geluidsoverlast, milieu, spoorovergangen, veiligheid etc, etc.

De komende tijd ga ik me inwerken en verder verdiepen in de problematiek.
Er staat nog heel wat te doen. Ik hoop een constructieve bijdrage aan GNV te kunnen leveren.

Ik heb me al eerder met het spoor bemoeid. Niet alleen in Hart van Dieren. In 2005 werd door een door mij ingediende motie voor een spoornota unaniem door de gemeenteraad aangenomen. De uitvoering van die motie laat echter nog steeds op zich wachten. De gemeente heeft aangegeven om de nota dit jaar te laten verschijnen.
We zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten