Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 15 mei 2007

Casa Intermezzo en Innoforte - Inspraak raadsvergadering 15 mei

Vanavond (15 mei) wilde ik de gemeenteraad toespreken over Casa Intermezzo en Innoforte. De regels van de raad schrijven echter voor dat vanavond alleen kan worden ingesproken over onderwerpen die op de agenda staan. Er worden gelukkig wel vragen gesteld. Ik heb de tekst van mijn toespraak naar alle raadsleden gezonden met het verzoek om vanwege het urgente karakter toch te mogen inspreken en indien dit wordt geweigerd heb ik de raadsleden verzocht om het onderwerp tijdens de rondvraag aan te snijden.

De inspraak is met een beroep de regels!!!! geweigerd.

PvdA-raadslid Tom van Couwenhoven, vanavond voorzitter van de vergadering, vindt de klimaatbeheersing wel urgent maar de ontheffing en de onrust onder het personeel niet.

De kwestie van de 5-jaarstermijn is volgens hem voldoende afgetimmerd. Ja natuurlijk, als deze kwestie wordt aangesneden dan komt PvdA-wethouder Wilschut in het vizier en lastige vragen over de ontheffing zijn niet welkom.

Van de onrust onder het personeel had hij ook al eerder gehoord. Ik kom daar morgen nog op terug.

Gelukkig is raadslid Piet Wubs van Gemeentebelangen bereid om vragen te stellen. Ik weet niet welke vragen gesteld gaan worden dus ik wacht nog even af. Stel je vragen aub over alle in de brief aangesneden onderwerpen.

Wel vast een voorzichtig dankjewel aan Piet! Hup Piet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten