Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 14 mei 2007

Casa Intermezzo en Innoforte - Vragen klimaatbeheersing

Ik heb vragen gesteld aan de heer Cools, bestuurder van Innoforte. Ik hoop van harte dat hij bereid is antwoord te geven. De vragen hebben betrekking op drie verschillende onderwerpen. Deze heb ik in de brief aan de heer Cools samengevoegd. Op de weblog splits ik de vragen uit naar onderwerp.
Als eerste de vragen over het klimaat beheersingssysteem.

Geachte heer Cools,

Naar aanleiding van de artikelen in de Gelderlander over het conflict tussen Insula Dei en Innoforte over het klimaatbeheersingsysteem ben ik op zoek gegaan naar meer informatie.
Daarover heb ik een artikel op mijn weblog geplaatst.

U kunt het artikel lezen op mijn weblog Politiek Rheden : http://politiekrheden.blogspot.com

Ik wil ook graag uw kant van het verhaal horen. Daarom leg ik u onderstaande vragen voor.
De antwoorden zullen geplaatst worden op mijn weblog. Ik zou het zeer op prijs stellen als u deze vragen wilt beantwoorden. Uw antwoorden zullen op de weblog worden geplaatst. U kunt dus uw volledige verhaal kwijt.

In het artikel in de Gelderlander lees ik dat u het probleem met het klimaatbeheersingsysteem niet wilt bagatelliseren maar ook niet wilt overdrijven. Insula Dei beweert daarentegen dat bewoners en personeel vanwege een slecht functionerende klimaatbeheersing gezondheidsklachten ontwikkelen.

Vraag 1) Klopt het dat bewoners gezondheidsproblemen hebben die terug te voeren zijn op een slecht functionerend klimaatbeheersingsysteem.

Vraag 2) Idem voor personeelsleden?

Vraag 3) Is er wel of geen sprake van een slecht of matig functionerend klimaatbeheersingsysteem.

Vraag 4) Wat zijn de kosten om het klimaatbeheersingsysteem op het niveau te krijgen dat Insula Dei van u vraagt?

Vraag 5) Wat zijn de gevolgen van de genoemde dwangsom cq afgedwongen investering voor de dienstverlening aan uw cliƫnten?

Vraag 6) Gaat u met vertrouwen de zomer in met dit klimaatbeheersingssysteem? Met vertrouwen bedoel ik dat u geen gezondheidsproblemen verwacht bij de bewoners van Casa Intermezzo als de weertemperatuur gaat stijgen.

Vraag 7) Tot hoever kan de weertemperatuur stijgen zonder dat er problemen ontstaan met het klimaat in Casa Intermezzo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten