Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 21 mei 2007

Shoot te messenger!

En ja hoor, de afleidingsmanoeuvre is gevonden.
Stuur de discussie richting de boodschapper. Shoot the messenger! Dat leidt af van het echte probleem. Op de weblog Innoforte Help!! valt mijn bemoeienis niet bij iedereen in goede aarde.

Sommigen kunnen het blijkbaar allemaal niet meer verkroppen.
Ik vind dat ze ’n punt hebben. Mijn bijdragen leiden af van de kern van het probleem. Daarom zal ik mijn (politieke) kijk op de zaak minder op Innoforte Help!! etaleren.

De moderator van de weblog heeft de discussie overigens gesloten. Respecteer ik natuurlijk.

Maar politiek blijft politiek. En jammer genoeg heeft geen van de politieke partijen tot nu toe zichtbaar iets gedaan om de patstelling te doorbreken. Dat is een politiek statement. Juist de actie-partijen die zeggen voor de underdog op te komen hebben het tot nu toe laten afweten. Of bestaat de achterban van deze partijen uit zowel voor- als tegenstanders van het managementbeleid bij Innoforte? Is dat het probleem? Volgens mij is het juist een kans om deze mensen bij elkaar te brengen.

Maar ik blijf hoop houden. Misschien is men bezig met stille diplomatie en weet ik van niets. Komt het toch nog goed!

En mocht u denken: Die trekt zich snel terug. Zie dan Shoot te Messenger 2.
Ik heb een aantal reacties van Innoforte Help!!! geplukt en ze op mijn blog van commentaar voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten