Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 27 september 2010

M-FM of RTV Veluwezoom? (17) - Amendement

De ChristenUnie wil dat de gemeente Rheden besluit om voor RTV Veluwezoom te kiezen. Daarvoor heeft fractievoorzitter Hendri Witteveen onderstaand amendement (wijziging) op het betreffende raadsvoorstel van B&W voorbereid. Het amendement dateert van 17 september, dus misschien wordt het in overleg met andere raadsfracties nog gewijzigd. Morgenavond neemt de Rhedense gemeenteraad een beslissing. We zullen zien of en hoe het amendement tijdens de raadsvergadering wordt ingediend.

Onderstaand het amendement.

Klik op de afbeelding om te vergroten.

11 opmerkingen:

  1. Ik zit net te lezen over dat inleveradres inzake het visitekaartje. Maar daar geloof ik weinig van.

    Een kaartje laten maken met een verkeerd adres, dat doet niemand.

    Als ik hem was geweest, had ik de adres gegevens van de winkel zelf erop gezet.

    http://www.geluidswinkel.nl/contact.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zozo, Meneer Kooijmans wordt ook bedreigd. Ik ken er meer die bedreigt zijn. Het lijkt routine te worden.

    Zou Meneer Kooijmans ook aangifte doen. Hij zal niet de eerste zijn volgens mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd wat Theo Kooijmans morgen publiceerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lees de Gelderlander voor het laatste nieuws, Rheden kiest voor RTV Veluwezoom!!! http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/7362051/Rheden-laat-MFM-vallen.ece

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lokale nieuws zal waarschijnlijk ook niet via tv rijn ijssel te lezen zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Opeens heb je het:

    "W E: Ik wordt krantenuitgever"

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mis eigenlijk nu nog steeds een bericht hier op de blog over de keuze van rheden......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de poll kan er ook wel af. Uitslag is neem ik aan duidelijk. Nu Rozendaal nog, maar die hadden hun voorkeur al uitgesproken en helaas nog geen besluit genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poll kan sinds dinsdag niet meer ingevuld worden maar blijft nog even staan totdat ik de uitslag in een bericht verwerkt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus als ik het goed begrijp, mag mfm vanaf 17 oktober niet meer uitzenden? Als ze dat niet doen dan zijn het piraten.

    BeantwoordenVerwijderen