Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 8 maart 2009

Hondenpoep (2)

In september 2008 is de gemeente begonnen met de plaatsing van hondenpoepbakken. Velp-Zuid beet toen het spits af. Ik weet niet precies hoe het nu staat met de plaatsing van de bakken in de rest van de gemeente maar na Velp-Zuid zou Rheden volgen en dit voorjaar is Dieren aan de beurt. De belofte was dat binnen één jaar de hele gemeente van de bakken voorzien is.

Tegelijk met de plaatsing van de bakken wordt ook de handhaving ter hand genomen. Ik heb daar nog geen resultaten van gehoord maar er zijn in ieder geval extra controleurs met de bevoegdheid om bekeuringen uit te schrijven.

Zie ook de andere artikelen over hondenpoep.
Klik hier voor het artikel Hondenpoep (oorspronkelijk van 25 september 2007)..
Klik hier voor het artikel Strijd tegen hondenpoep (10 okober 2008).

En onderstaand de pagina van de Rhedenaar van 25 september 2008 waarin ter gelegenheid van de eerste hondenpoepbakken in Velp-Zuid uit de doeken wordt gedaan wat u mag verwachten.

Klik op de afbeelding van om deze vergroot en leesbaar weer te geven.

1 opmerking:

  1. Na een periode van waarschuwen zijn de controleurs van de gemeente volgens mij overgegaan op bekeuren, dit hoor ik overal om mij heen. Een goede zaak.

    BeantwoordenVerwijderen