Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 4 oktober 2009

De Gelderlander op zondagmorgen


Ik was vanmorgen vroeg op en heb de krant maar eens doorgeplozen.
Toen ik 'm dichtvouwde viel mijn oog op de aankondigingen op de voorpagina.

Maar geen Koos van Zomeren in de bijlage Spectrum te vinden.

Had ik nog zand in de ogen?
Had een van mijn honden Koos al verslonden?
Hadden de Wegener-computers weer kuren?
Was Koos zelf te laat met zijn kopij?
Had de redactie van het Spectrum het nou laten afweten?
Of had Mao persoonlijk ingegrepen? Culturele revolutie bij de Gelderlander.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten