Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 14 mei 2007

Casa Intermezzo en Innoforte - Vragen over onrust op de werkvloer

Ik heb vragen gesteld aan de heer Cools, bestuurder van Innoforte.
Op de weblog splits ik de vragen uit naar onderwerp.
Bijgaan de vragen over de onrust onder de medewerkers.

Bij mijn zoektocht stuitte ik tot mijn verrassing ook op een weblog van verontruste personeelsleden van Innoforte. De beschuldigingen aan het adres van management en bestuur zijn niet mals. U en uw management worden beschuldigd van dictatuur, intimidatie, willekeur en vriendjespolitiek. Dit wordt door deze ontevreden medewerkers onderbouwd met voorbeelden van ontslag, dreiging met ontslag, juridische acties naar peroneel, onterechte benoemingen etc. Op deze weblog staan overigens ook reacties van medewerkers die daar anders over denken en aan “uw kant” staan.Mijn conclusie is dat het personeelsklimaat bij Innoforte ernstig is verziekt. En dat er toch wel heel wat gebeurd moet zijn. Anders kan ik niet verklaren waarom personeelsleden naar een wapen als de weblog grijpen om hun ongenoegen kenbaar te maken. Er is blijkbaar geen discussie meer mogelijk binnen Innoforte. Men spreekt zelfs van “management by fear” en durft zich alleen anoniem te uiten.

Het internet-adres van deze “Innoforte Help!!!” genaamde weblog is: http://innoforte.punt.nl/


Vraag 16) Bent u op de hoogte van het bestaan van de weblog Innoforte Help!!!?

Vraag 17) Wat vindt u ervan dat de medewerkers alleen anoniem hun ongenoegen durven uiten?

Vraag 18) Klopt het dat door het management aan medewerkers is aangezegd dat eventueel juridische stappen zouden worden ondernomen of zelfs de mogelijkheid van ontslag is aangezegd naar aanleiding van een posteractie?

Vraag 19) Ik verzoek u ook om te reageren op de beschuldigingen/klachten die in de weblog zijn geuit?

Vraag 20) Wat zijn volgens u de oorzaken van het ontstaan van deze weblog?

Vraag 21) Wat is er inmiddels gedaan om de oorzaken voor de onvrede bij uw medewerkers weg te nemen?

Vraag 22) Wat gaat u nog doen om deze onvrede weg te nemen?


Tenslotte: Deze brief plaats ik ook op mijn weblog. Uw antwoorden zullen ongewijzigd mijn weblog (http://politiekrheden.blogspot.com) worden geplaatst. Wel zal ik uw antwoord in drie delen plaatsen gekoppeld aan ieder van de bovengenoemde drie hoofdonderwerpen. naar ieder van de

Ik ben overigens volledig bereid om in een persoonlijk gesprek deze zaken met u door te nemen. Ik hoop in ieder geval op een spoedige reactie. Ook als u aangeeft niet te willen reageren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten