Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

dinsdag 6 november 2007

De professor en ik


In de pauze van zijn lezing in Theotorne signeerde professor Heertje gisteren zijn boek "Echte Economie". Op de foto de professor en ik.

Ik heb helaas niet zoveel tijd om nu direct uitgebreid in te gaan op de lezing van de professor.

De professor was echter weer prima op dreef met enkele rake opmerkingen die mij uit het hart waren gegrepen.

En hij had ook nog 'n nuttig advies voor me. Dus het was de avond ten volle waard.

U krijgt in de loop van de dag een uitgebreider verslag van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten