Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 5 februari 2011

Angel Radio en M-FM

Mail: vanmorgen ontvangen

Goedemorgen Theo,

Even een feitje. Als je nu op zaterdag M-FM op zet hoor je van 10.00 tot 18.00 uur een programma van Angel radio. Dit is een Velpse internetradio die door wordt gestreamd over de freqenties van M-FM. Dit programma wordt gemaakt in een studio vanuit huis in Velp en is alleen geschikt voor internet. Deze 5 jongens worden op de kabel opgevoerd als nieuwe medewerkers.

Wij hebben dit gemeld aan het CvdM en kregen als antwoord dat er al meer klachten over gekomen waren en dat ze dit mee zouden nemen in de besluitvorming.

We hopen dat deze besluitvorming toch echt volgende week komt want dan zijn de 4 weken om. Ik moest dit even kwijt aan je
Als ze zoveel vrijwilligers hebben waarom worden er dan geen programma's gemaakt. http://www.angelradio.nl/index.php

Met vriendelijke groet,

(Theo: naam bij mij bekend)

4 opmerkingen:

  1. één van de nieuwe vrijwilligers7 februari 2011 om 18:00

    hallo theo,
    als ik hier even op mag reageren, wil ik graag even kwijt dat het nu op de zaterdag toch prettig luisteren is.(wat reactie's zijn van luisteraars)
    Ik vraag mij dan ook af wat voor een klachten er over zijn en door wie!!
    Er word regelmatig een telefoon nummer genoemd om een verzoekplaat aan te vragen, dus is het niet alleen voor internetgebruikers.
    Het is mij wel duidelijk dat diegene die klagen , of zelf een oogje hebben op deze frequentie's, of groen zien van jaloezie.
    Mocht het niet zo zijn dan zou ik deze klachten graag horen.
    Dan kan er eventueel wat aan gedaan worden, ik vind het zo wel erg gemakkelijk.
    En wat betreft dat er verder nog geen programma's gemaakt worden zijn ook de 5 nieuwe vrijwilligers in afwachting wat er staat te gebeuren met de licentie van M-fm.

    m.vr.gr.
    Één van de nieuwe vrijwilligers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Één van de vrijwilligers7 februari 2011 om 18:31

    p.s. ook mijn reactie is richting het CvdM.
    Dit ter informatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou, wanneer ik in afwachting van een nieuwe licentie zou zijn, mijn stinkende best gaan doen een fatsoenlijke lokale omroep te zijn die laat zien dat het bestaansrecht heeft en niet gaan zitten afwachten of een internetradio station uit Velp inschakelen om verzoekplaatjes te laten draaien.

    Het gaat om lokaal nieuws dat vindt ik de meerwaarde (het bestaansrecht) van de lokale omroep. Dit nieuws moet gewoon op internet worden gezet en niet alleen op de kabelkrant (die alleen de analoge UPC kijkers kunnen zien). Als er geen (of bijna geen) nieuws of verenigings of politieke informatie wordt gegeven dan is het helemaal niet interessant om daar belastinggeld in te stoppen.

    Angelradio kan m.i. prima via zijn eigen kanaal op internet uitzenden en zijn doelgroep bedienen.

    M-FM zou gewoon zijn eigen programma's moeten maken, zijn eigen nieuws moeten vergaren en een leuke en representatieve website moeten bouwen en anders moet de subsidiekraan gewoon worden gesloten!

    Wat is de meerwaarde van een lokale omroep als deze? Kom op M-FM laat zien dat je bestaansrecht hebt, maak interessante programma's, bouw een website, neem geen nieuws meer letterlijk over van andere media (Regiobode en Gelderlander), zorg ervoor dat de zender in Dieren (106.9) weer is wat geluid gaat uitzenden en niet alleen stilte...

    of stop er gewoon mee!! en geef geen andere mensen de schuld als het CvdM de licentie niet verlengd, de reserve tijd (van oktober t/m februari) is lang genoeg om te laten zien wat je kunt als lokale omroep, verschuil je niet achter smoesjes dat je moet afwachten of er wel een licentie komt, bewijs jezelf!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De piraten die nu op mfm te horen zijn denken dat ze het voor elkaar hebben.

    Willem Ekdom, voorzitter van mfm, en nog wat ander duistere bv's, (Ik zou er nooit zaken mee doen) denkt dat hij met wat piratenmuziek de problemen kan oplossen, zodat hij door kan gaan met MFM.

    De omroep is voor het bestuur waarschijnlijk een stichting, dat moet verhullen dat ze ook nog andere dingen kunnen doen, die het daglicht niet kunnen verdragen.

    Een andere rede kan ik niet bedenken. Want je gaat niet door met een omroep als alle medewerkers opstappen. Daar moet wel meer achter zitten, ik heb al zoveel leugens gehoord.

    Over een paar weken lezen wel wel in de media dat Ekdom en zijn maatje Theo de stichting meteen moeten opheffen.

    Ik hou de kvk wel in de gaten.

    Want de politiek kan niet anders beslissen. Brummen moet de vergunning wel krijgen. Anders heeft mfm de politiek verkeerd voorgelicht, en dan wil ik letterlijk weten wat de rede van het besluit is.

    Vraag me trouwens af waar Theo en Willem in beleggen, aandelen obligaties.... Of kun je ook in illegale dingen beleggen ?

    BeantwoordenVerwijderen