Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

donderdag 16 september 2010

M-FM of RTV Veluwezoom? (6) - Actuele lijst medewerkers RTV Veluwezoom

Ik heb van verschillende kanten commentaar gekregen op de lijst medewerkers. O.a. Vincent de Lijser meldt dat hij niet op die lijst hoort. Hij heeft geen banden met RTV Veluwezoom (overigens ook niet meer met M-FM). Hij heeft daarnaast ook geen voorkeur uit voor M-FM of RTV Veluwezoom.

Ivm de actualiteit bijgaand een bijgewerkte lijst.

De oude lijst verwijder ik niet want die was bijgevoegd bij de officiƫle brief van RTV Veluwezoom aan de gemeente.

9 opmerkingen:

  1. Sprak vanavond in het gemeentehuis Susanne de Lijser en ze zei mij dat ze al 2 jaar geen vrijwillig meer is bij RTV. Hoe de lijst tot stand is gekomen is mij onbekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe betrouwbaar en geloofwaardig is RTV Veluwezoom eigenlijk, als ze beweren over vrijwilligers te beschikken, die in werkelijkheid niets met die omroep te maken hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom staat hier alleen de lijst van Veluwezoom, waar is de lijst van MFM ? En waar is de programmagids van MFM. Hierdoor weet ik niet of ze eventueel interessante programma's uitzenden. Heeft iemand die ? Als ik wel eens afstem dan hoor ik alleen maar muziek, maar misschien hebben ze wel programma's maar ik heb ze niet gehoord. In hun krantje zag ik er ook niets over en op de website ook niet.

    Dhr. Derksen uit Velp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even op de website van veluwenzoom gekeken, hierboven staat het lijstje van vrijwilligers uit Rheden.

    Bij Veluwenzoom zitten meer mensen, zo'n 40, als ik snel tel op deze pagina.

    http://www.rtv-veluwezoom.nl/?frwidth=779&vak=7&prgrid=7

    Bij elkaar hebben ze dus straks ongeveer 75 vrijwillegers die programmaas maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bedoel deze

    http://www.rtv-veluwezoom.nl/medewerkers/medewerkersoverzicht.php

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb even wat uitgezocht na aanleiding van de twitter van Wim Pieper.

    Het aantal werkelijke medewerkers van M-FM is volgens mij minder dan 10. Waaronder Willem Ekdom en Theo de Haan.

    Die laatste heeft naast een bestuursfunctie bij M-FM ook een administratie kantoor in hetzelfde pand, in onderverhuur bij een publieke omroep dus (is geen goedgekeurde nevenactiviteit bij het CvdM). Zie hier de adressen:

    - http://www.wittenborgadvies.nl/

    - http://www.m-fm.nl/ (klik op contact)

    Uit de KvK gegevens blijkt zoals Wim Pieper al suggereerde dat Wittenborg al sinds maart 2009 is uitgeschreven.

    Nog meer rammelwerk: De mediawet *vereist* vooraf toestemming voor het uitgeven van een krant/magazine. Zou die verleend zijn?!!?!

    Op www.cvdm.nl is het niet te vinden mbv zoeken op nevenactiviteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Belangenverstrengeling!! Beetje wazig allemaal. En waarom iets uit Berlijn? Kijk maar:

    Domain name: wittenborgadvies.nl
    Status: active
    Houder Wittenborg Advies Groep C.V.
    Administratieve contactpersoon twdehaan@telfort.nl
    Registrar:
    Cronon AG
    Pascalstrasse 10
    105 87
    BERLIN
    Germany
    Domain nameservers:
    docks16.rzone.de
    shades20.rzone.de

    Domain name: m-fm.nl
    Status: active
    Houder Stichting Microomroep
    Administratieve contactpersoon twdehaan@tiscali.nl
    Registrar:
    Cronon AG
    Pascalstrasse 10
    105 87
    BERLIN
    Germany
    Domain nameservers:
    docks09.rzone.de
    shades12.rzone.de

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een vreemde zaak. Zouden ze bij de KvK Gelderland in Nederland zijn uitgeschreven en in Berlijn weer ingeschreven. Begrijp ik dat ook voor de Micro omroep betreft? Lijkt van wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij KvK nagetrokken (in bezit inlogcode) blijkt dat Micro Omroep Stichting nog steeds staat ingeschreven.
    Volgens KvK zijn er 3 bestuurders.
    1. Willem Ekdom
    2. Theo de Haan
    3. Pieter Gideon van der Burg

    BeantwoordenVerwijderen