Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 18 september 2010

M-FM of RTV Veluwezoom? (7)





Toch goed dat ik de medewerkerslijst van RTV Veluwezoom op de blog heb gezet. Er bleken wat namen op te staan die daar niet op thuishoren. En dat wekte twijfels. Ook bij mij. Ik heb inmiddels een toelichting gekregen. Binnenkort komt er een gescreende en geactualiseerde lijst. Zodra ik die ontvang plaats ik ‘m op de blog.

Op de website van RTV Veluwezoom staat een lijst van de huidige medewerkers van de omroep. Dat zijn er nu rond de 40. Exclusief Team Rheden/Rozendaal.

Duidelijke open informatie die ik tot nu toe niet van M-FM heb gezien. Van M-FM hoor ik alleen ’n paar getallen. Een volledige lijst van M-FM medewerkers is welkom hoor. Stuur ‘m maar op. Dan kan ik die ook op de blog plaatsen.

6 opmerkingen:

  1. In de informatiebijeenkomst op 16 september is door mij aan de heer T. de Haan de vraag gesteld om een overzichtslijst via de griffie aan de gemeenteraad te sturen. Gevraagd om op de lijst naam, toenaam, dorp en aantal ervaringsjaren te vermelden. De heer De Haan heeft toegezegd aan het verzoek te voldoen. Dat is mooi dus nog even afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Er bleken wat namen op te staan die daar niet thuis horen"

    Deze zin versterkt de indruk dat Politiek Rheden maar wat beweert
    Na ongeveer een week - en doordat men er door anderen opmerkzaam op gemaakt wordt -
    komen de fouten en dus onzin aan het licht.

    Kooijmans kan beter gaan vissen: komt zo tot rust en blaat geen verdere onzin uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch helemaal niet belangrijk voor de zendvergunning hoeveel, wat, hoe lang, welke namen er op een medewerkersbestand staan. Dat ie actueel moet zijn is een feit. Kwaliteit en kwantiteit is nog niet eens besproken en wel een belangrijk onderdeel. Je kan beter 5 mensen met verstand en ervaring van zaken op dit gebied (radio, tv, internet, media techniek) hebben dan 20 mensen die niet eens weten wat ze moeten doen. Feit is ook dat een omroep moet voldoen aan de mediawet en dat ze programma's en lokaal nieuws kunnen maken, en dit ook kunnen garanderen. Het huidige M-FM kan hier in de meeste opzichten niet eens aan voldoen. Laat ze maar eens met iets komen waaruit blijkt dat de door hun opgegeven nieuwe medewerkers aan bovenstaande kunnen voldoen.
    Reacties?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @wim pieper:
    wil je ter inzage de medewerkerslijst van m-fm hier posten?
    hij zou deze op jullie verzoek naar de gemeenteraad sturen.
    ik wil weten of die lijst klopt en niet is opgeblazen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kooijmans kan beter gaan vissen: komt zo tot rust en blaat geen verdere onzin uit???

    ik denk dat kooijmans tot nu toe vooral met feiten is gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verzoek om de lijst hier te plaatsen bespreek ik graag eerst in fractie. Kom daar dan zo gauw mogelijk op terug. Verder zijn er nog enkele vragen waarop nog geen antwoord is.

    BeantwoordenVerwijderen