Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

maandag 14 juli 2008

Schetsen alternatief 3a

Schetsen alternatief 3a

Schetsuitwerkingen van alternatief 3a voor de Traverse "Hart van Dieren". Dit alternatief is aan het rijk gepresenteerd als hèt alternatief voor het mislukte project Hart van Dieren I.
Hiermee hopen gemeente en provincie de rijksbijdrage ad € 53 miljoen veilig te stellen.

Klik op bovenstaande afbeelding om naar de diavoorstelling in Picassa te gaan.
Als u daar op "Diavoorstelling" klikt start de presentatie.


U kunt, terwijl de voorstelling loopt, zelf de diavoorstelling besturen.

U beweegt de muis dan naar de onderzijde van het scherm waar zelf bepaalt hoe u door de voorstelling wilt gaan. U kunt de snelheid bepalen, de voorstelling stilzetten, terug, vooruit, stoppen of beëindigen.


Onderstaand de dia's ook nog eens apart.
Klik op een afbeelding om te vergroten.











7 opmerkingen:

  1. Opmerkelijk die nieuwe plannen. Ik zie dat zowel de gehele noorder- als zuiderparallelweg geheel bij de plannen betrokken worden. Dat terwijl net de WVG voor die gebieden is opgeheven (voor zover de WVG erop zat wat voor de hele Noorder en de Halve Zuider parallelweg gold). Dat betekend dat voor die gebieden geen nieuwe WVG gevestigd kan worden de komende 3 jaar! www.biedenenwonen.nl
    oor een deel zijn de huizen hier al verworven, voor een deel ook niet. Als je kijkt naar het deel waar nooit WVG op gelegen heeft is de situatie helemaal raar. Je huis wordt bij plannen betrokken maar er is nog geen enkele status, behalve dan de onverkoopbare status van je huis. Fijn zon's gemeente, je krijgt echt het gevoel dat de belangen van de burgers voorop staan! Wat ben ik blij dat wat bereft mijn persoonlijke situatie eea afgerond is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. excuus voor de www link dat was een foutje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja er is nu wel een alternatief maar dat is slechts de inleiding voor Boek II van Hart van Dieren.

    De gemeente denkt dat de beer al geschoten is met de “unanieme”instemming van de Tafel van omtrent 10.

    Je weet hoe het werkt Henri. Natuurlijk heeft de gemeente al rekening gehouden met de aankoop van onroerend goed, toch? En zij heeft naar ik aanneem hiervoor voldoende geld, toch? En de gemeente gaat nu vast zorgvuldiger om met bewoners die alsnog eventueel hun huis uit zouden moeten en hun belangen. Die zijn natuurlijk allang door de gemeente persoonlijk over de plannen en de eventuele gevolgen geïnformeerd naar ik mag aannemen. Met het belang van de burger wordt niet gesold. TOCH?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad ik ga alweer verhuizen en kom weer dichter in de buurt te wonen. Wij krijgen in november als het goed is de sleutel van ons nieuwe huis in Arnhem (stadseiland).

    Der situatie rond het huis van mijn moeder is afgerond op de daadwerkelijke overdracht en betaling laatste etrmijn van de gemeente na dan. Dat heeft het nodige zweet gekost en me heel wat grijze haren opgeleverd. Gelukkig is dat nu klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henri, Misschien kun je in Arnhem nog 'n rol in de politiek spelen!
    Daar spelen volgens mij ook genoeg zaken om je druk over te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Henri, stuur me je emailadres wil je? In het berichtje dat je me stuurde staat blijkbaar een onbekend adres.

    BeantwoordenVerwijderen