Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

donderdag 9 juli 2009

De lezer schrijft

Goedemiddag Theo,

Heb de berichten van de PvdA en de SP ook gelezen,waarvoor dank.
Als Agnes Kant tijdens een Vragenuur in de Tweede Kamer zo blijft schreeuwen,zullen er nog maar weinig mensen haar serieus nemen. Ze komt over als iemand die een ander de les wil lezen hoe ze met de mensen om moeten gaan,maar zoals zij met haar collega´s omgaat,mag ook wel iets netter.

Natuurlijk moet je in de Kamer scherp zijn, maar de manier waarop? Dat zijn er maar weinig. Zelf luister ik veel naar het Vragenuur,maar erger me aan velen die niet eens naar hun collega's luisteren. Guusje Terhorst (Binnenlandse Zaken) heeft heel vaak jeuk op haar hoofd. Gerdi Verbeet kijkt dan of ze wil zeggen, gaat het wel? Maar ook zijn er bij waar je ECHT niet naar kunt luisteren, wat een gehakketak. Dan zet ik wel even het geluid af.

Maar ook in onze Gemeenteraad kunnen ze er wat van. Inderdaad gaat van de SP ook weinig uit. De SP stipt af en toe de IJSSELLIJN wel aan, maar antwoordt hierop?

Maar van de Voorzitster vraag ik me soms ook weleens af: Hebben jullie het huiswerk wel gemaakt?

Zelf krijg ik wel de Raadsvergaderingstukken met af en toe een aanvulling.
Maar het duurt eeuwen voor een Besluit op papier ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd.

JAMMER!!!!!!!!

Naam en adres bij redactie bekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten