Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 20 september 2009

Velp-Zuid: Dag van de Buurt (2)


Klik hier of op --> Lees hele bericht voor meer foto's

Foto vergroten: Klik met de linker-muisknop op een van de foto’s

Foto kopiëren/downloaden:
1)Klik met de linker-muisknop op een van de foto’s (de foto wordt dan vergroot weergegeven)
2)Klik dan met de rechter-muisknop op de foto
3)Kies vervolgens: Afbeelding opslaan als…



















Zie ook:
Velp-Zuid: Dag van de Buurt (1) - slideshow

Velp-Zuid: Dag van de buurt (3)
Velp-Zuid: Dag van de buurt (4)
Velp-Zuid: Dag van de buurt (5)
Velp-Zuid: Dag van de buurt (6)

2 opmerkingen:

  1. Het was een gezellige leuke dag !
    De zon scheen, er was lekkere muziek, wat te eten in de buurt.
    We hadden 3 kramen gehuurd.
    Alles perfekt in orde.
    Ik ben zelf een Velpse en vond het ontzettend leuk om buurt- en/of klasgenoten (van mijn oude lagere school *Prof. v.d. Leeuwschool*) in deze buurt (sommigen na 36 jaar! ) weer eens te zien en te spreken.
    Grandioos! Sfeer was super !
    Ik had het reuze naar mijn zin, te zien op een foto waarop ik vrolijk naar je lens zwaai vanachter mijn kraam. In carnavalstenue nog wel (daar gekocht, omdat het in de vroege ochtend nog een beetje fris was).

    Met vriendelijke groeten, Joke Reinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed weer en goed geluimde mensen.
    Er staat ook nog 'n foto van jou in een van de andere series.

    BeantwoordenVerwijderen