Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zondag 14 februari 2010

De kilometerdeclaraties van Wim in 2006

Ik vroeg Wim Pieper hoe het zat met de declaraties van B&W in de periode dat hij wethouder was, van april 2006 tot en met december 2006. Daar kon hij me helaas niet aan helpen. Hij heeft in zijn persoonlijke administratie nog wel zijn eigen kilometerdeclaraties opgedolven. 'n Deeltje van de uitgaven van het college van B&W in die periode.

Ik ben natuurlijk nog veel benieuwder naar alle uitgaven die specifiek voor het college van B&W zijn gedaan. Dan gaat het niet om kilometers alleen maar om uitgaven voor binnen- en buitenlandse reizen en reisjes, scholing en persoonlijke coaching en advisering (vaak zeer forse kostenposten), diners, recepties en telefoonkosten.

Wim was zo vriendelijk om mij zijn kilometer-declaraties te leveren. We hebben nu in ieder geval inzicht in zijn officiƫle bewegingen in die tijd. Bijgaand de kilometers van Wim.

Klik op een afbeelding om te vergroten.










1 opmerking:

  1. Hoi Theo, Eerst dank voor plaatsing overzichten. Klasse! Nu druk met bezwaarschrift tegen gemeenteraad herbenoeming burgemeester. Toch even tijd voor enkele toelichtingen. Begrijp heel goed je benieuwdheid naar zoals reisjes, scholing, coachen etc. Als ik iets wist zou ik het absoluut zeggen! Hierna wat punten uit gepubliceerde overzichten.
    Op 12 juni 2006 ging het college naar een VNG-congres in Maastricht. Er is overnacht.
    27 juni lunchoverleg met college in Brummen over o.a. heikele punten zoals de N348.
    Op 24 augustus 2006 bezoek Cheb delegatie. Eten bij De Luchte Spankeren. Bezoek sliep in Avegoor Ellecom.
    Start persoonlijk coachtraject in Leuvenheim op 30 augustus. Vervolg 14 september, 5 en 16 oktober.
    Bedrijfsfeest personeel in Brummen. 9 november nog een coach gesprek. Ongeveer een week daarvoor had het college een vertrouwelijk 'Benen op tafel overleg (BOT)' in een Velps hotel. In dat overleg is 6 december op voorstel en aandrang burgemeester afgesproken om naar het GITP in Nijmegen te gaan.
    Tussentijds zijn Jan Barth en ik naar het KAN kantoor in Brussel, met overnachting, geweest overleg Europese aanbesteding.
    Helaas kan ik je niet meer info geven.

    BeantwoordenVerwijderen