Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

woensdag 3 maart 2010

Kristallen bol

Als ik de poll op mijn weblog mag geloven dan worden het CDA en de VVD de grootste partijen in de Rhedense raad. Maar dat geloof ik maar gedeeltelijk. VVD EN CDA hebben een wedstrijdje op mijn poll gespeeld. Het CDA heeft de meeste IP-adressen kunnen mobiliseren maar ik geloof niet dat ze dat zal helpen.

Ik schat dat de VVD, D66 en misschien GroenLinks winst zullen boeken. De PvdA is door de actie van Wouter Bos “saved by the bell’ en zal het verlies kunnen beperken.

Het CDA, de SP en Gemeentebelangen zullen inleveren.

ChristenUnie zal haar zetel behouden.

Onderstaand mijn “kristallen bol” voor de gemeente Rheden.

We zullen zien hoever ik er naast zit.

Klik op de afbeelding om te vergroten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten