Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

vrijdag 30 mei 2008

Oproep: stukken Tafel van 10

Bij de Tafel van 10 worden verschillende stukken behandeld;. brieven, presentaties etc.

Een aantal van die stukken heb ik ontvangen maar er ontbreekt nog het een en ander. aan mijn archief. Eventueel publiceer ik de informatie ook op mijn weblog.

De stukken zijn niet vertrouwelijk maar de gemeente is niet erg scheutig met informatie dus vraag ik jullie via deze weg om de informatie.

Ik zal niet melden van wie het stuk afkomstig is tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven daartegen geen bezwaar te hebben.


Mijn emailadres is theo.kooijmans@tiscali.nl

Graag zou ik willen ontvangen:

- De visie/presentatie van het Hof van Dieren (Stichting Twickel) (behandeld in de bijeenkomst van 29 april)

- Een brief van het Comité uit Ellecom met het verzoek om een presentatie te geven aan de Tafel van 10 (bijeenkomst 29 april)

- Presentatie van de winkeliersvereniging Calluna (bijeenkomst 29 april)

- Brief van ICR over hun standpunt inzake Hart van Dieren (Bijeenkomst 20 mei)

- Presentatie Detailhandel structuurvisie en visie Kanaalzone door wethouder Elsenaar (bijeenkomst 20 mei)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten