Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 4 oktober 2008

M-FM Streekradio: interview nav onderzoek OM naar schending geheimhoudingsplicht

M-FM Streekradio zendt vandaag (zaterdag 4 oktober) even na 11 uur een interview met mij uit.

Onderwerp: het Openbaar Ministerie onderzoekt of de voormalige stuurgroep van Hart van Dieren de geheimhoudingsplicht heeft geschonden.

Het interview wordt tussen 11:00 uur en 11:30 uur uitgezonden.

M-FM is zowel via de radio, de kabel als via internet te beluisteren.

Klik hier voor de frequenties op de radio en de kabel

Klik hier voor informatie over M-FM via internet.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Theo,
    Zaterdag jl. geluisterd naar het interview met jou door radio Gld. Onthullend vond ik de vraag van de interviewer wat nu eigenlijk de zin was van de aangifte. Men heeft geen enkel benul en deelt jou in bij de categorie scherpslijpers en querulanten. Over kritische media gesproken; ze weten niet eens waar ze over praten en doen ook geen moeite zich erin te verdiepen.
    Adriaan Dolk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Adriaan,
    Ztaerdag was ik elders in het land dus ik heb zelf het interview niet teruggehoord. Het was op vrijdagmiddag opgenomen en ik weet niet of het volledig is uitgezonden.

    De wet geldt voor iedereen en als bestuurders denken zich boven de wet te kunnen stellen dan is er iets grondig mis in dit land.

    Om nog maar niet te spreken van de arrogante wijze waarop ik er op werd gewezen dat als IK aken openbaar zou maken dat mij dan strafvervolging wacht.

    Ik kreeg bij het opname overigens niet de indruk dat de interviewer mij zag als querelant of scherpslijper. Was daar dan nog sprake van bij het uitzenden dan?

    BeantwoordenVerwijderen