Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

woensdag 13 januari 2010

BrengRhedeninkaart.nl

Ik werd attent gemeente op een nieuwe website waar inwoners van gemeente Rheden onderwerpen kunnen aandragen die politieke aandacht behoeven. De website heeft de vorm van een “mindmap” waar per dorpskern staat aangegeven welke onderwerpen voor dat dorp van belang zijn. Ziet er goed verzorgd uit.

De ideeën en zorgpunten die op de website worden aangedragen zullen in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen worden voorgelegd aan de lokale politiek. Voor deze, einde februari geplande, bijeenkomst worden mensen uitgenodigd die de ideeën hebben aangeleverd.

Het is aan mij niet bekend wie er achter de site schuilgaat. Er is wel een contactmailadres en die heb ik dan ook direct gemaild met de vraag wie erachter de website zit. (zie de mails onderaan dit bericht)

Geen commercieel initiatief maar het kan vanuit elke hoek komen: gemeente, politiek, ondernemers of burgergroepering. Ik ben dus benieuwd wie erachter steekt maar ik weet ’t dus gewoon niet. Ik ga uit van goede trouw en neem aan dat de mensen achter de site geen banden hebben met de gemeente of de politiek. Hoewel....het taalgebruik...

De website ziet er goed uit en het lijkt me een prima initiatief. Doe er uw voordeel mee.

Ga daarvoor naar: brengrhedeninkaart.nl

Zie ook onderstaande mails:
----------
Vraag:
From: theo.kooijmans@telfort.nl
To: ikbrengrhedeninkaart@hotmail.com
Subject: Breng Rheden in kaart!
Date: Tue, 12 Jan 2010 23:39:01 +0100

Best Team “Breng Rheden in kaart”

Een mooi initiatief deze “mindmap”
Ik zal binnenkort een verwijzing naar jullie website op weblog Politiek Rheden plaatsen.

Heb wel ’n vraag. Wie/welke organisatie zit r achter deze site?

Bvd en vriendelijke groet,
Theo Kooijmans


Antwoord:
Van: Rheden In Kaart [mailto:brengrhedeninkaart@hotmail.com]
Verzonden: woensdag 13 januari 2010 15:15
Aan: theo.kooijmans@telfort.nl
Onderwerp: Breng Rheden in kaart

Geachte heer Kooijmans, Beste Theo,

Dank voor je belangstelling voor onze "mindmap", zoals je het zelf formuleert. Wij gaan de komende maand hard werken om www.brengrhedeninkaart.nl goed van de grond te krijgen. In de planning staat dat we dan naar buiten te treden over wie we zijn en op persoonlijke wijze meer informatie verstrekken over het initiatief. Wel kan ik alvast aangeven dat wij geen commercieel oogmerk hebben, maar handelen vanuit ideële motieven. Wij informeren je binnenkort nader over de voortgang en status.

Met vriendelijke groet,
Het Team Breng Rheden in kaart



Geen opmerkingen:

Een reactie posten