Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 19 mei 2007

Vliegen afvangen

Piet Wubs van Gemeentebelangen had afgelopen dinsdag aangekondigd vragen te stellen over Casa Intermezzo en Innoforte. Dit naar aanleiding van mijn brief aan de gemeenteraad hierover.
De manier waarop de vragen aan de orde kwamen was minder fraai. Piet Wubs treft overigens geen enkele blaam. En ik ben hem dankbaar dat hij de vragen wilde stellen.

Vliegen afvangen is een populaire bezigheid onder politici.
De SP lust er blijkbaar wel pap van en Piet Wubs en ik waren het slachtoffer.
Een raadslid van de SP was Piet voor en vroeg hoe het zat met de ontheffingstermijn van Casa Intermezzo.

Bovendien “vergat” dit gestaalde kader ook nog eens, zelfs nadat Piet Wubs hem daaraan had herinnerd, zijn bron (mij en mijn brief dus) te vermelden. Hij deed net alsof ie alles zelf had uitgevonden en bedacht.

Kortom een minderwaardig staaltje van politiek bedrijven.
Ik vergeet de naam van deze held van het volk niet. De naam noemen doe ik hier echter ook niet. Dat zou te veel eer zijn.

Zoals bekend is Gemeentebelangen geen vriend van mij. Ik vind dat zij gebakken lucht verkopen. Evenals de SP trouwens.

Maar dit had Piet Wubs niet verdiend. En de credits gaan dan ook volledig naar hem.

Volgende keer beter Piet!

Ga zo door. Misschien wordt het ooit nog wat tussen ons.

P.S. Nu ik erover nadenk. Heb ik nog wel vrienden in de raad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten