Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

vrijdag 9 januari 2009

Volgen

Een aardige feature voor bloggers die Google’s Blogspot gebruiken is de mogelijkheid om een blog te “volgen”. Ik zag die ”gadget” op De Berenkuil, de blogspeelpaats van de journalisten van de Gelderlander. Ik heb me daar aangemeld en ik heb deze mogelijkheid zelf ook overgenomen op Politiek Rheden.

Vanaf nu kunnen blogspot-bloggers mij en de lezers laten weten of ze fan zijn en actief mijn weblog volgen. Dan verschijnt er een linkje naar het blogspot-profiel van de blogger en daarmee ook naar de betreffende blog. Op mijn blog wordt dan het plaatje dat bij het profiel hoort getoond.

Als een lezer op het plaatje klikt gaat ie naar het blog-profile van de blog. Goede promotie voor de betreffende blog.

Je kunt je trouwens ook als anonieme volger inschrijven hoor. En je kunt je altijd weer uitschrijven.

Probeer het eens. Links bovenaan op deze pagina kun je je aanmelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten