Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

donderdag 14 januari 2010

BrengRhedeninkaart.nl (3)

Ha, ik kreeg vanmorgen een mailtje van een lezer die even iets had uitgezocht over BrengRhedeninkaart.nl.

Deze lezer schrijft:"Aangezien ik niet van geheimen en mysterieuzigheid hou, heb ik even wat gegoogled op BrengRhedeninkaart.nl"

Het staat gewoon op internet. Compleet met de naam van de houder (eigenaar)van de site. Geweldig. Daar was ik zelf nooit opgekomen. Als je 't weet is 't simpel maar dat geldt voor heel veel dingen. Een pluim voor deze inventieve lezer.

Nou BrengRhedeninkaart.nl, kom nu maar tevoorschijn. Ik ga er nu niet verder achteraan alhoewel het nu een stuk gemakkelijker is. Gewoon een kwestie van uitsluiten. Er woont minimaal één iemand met dezelfde naam als de houder van deze site in de gemeente. (door dezelfde lezer even nagezocht)

Onderstaand de registratiegegevens:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten