Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 15 juni 2013

Gemeente Rheden: wachtgelden ex-bestuurders

In het kader van mijn speurtocht naar wachtgelden voor ex-bestuurders in deze regio had ik een WOB-verzoek bij de gemeente Rheden ingediend.


Over de ontvangen informatie is wel het een en ander te melden. Rheden heeft zoveel mogelijk getracht om mijn vragen heen te werken maar ik ga een poging wagen de informatie iets te ontwarren en wat meer duidelijkheid te verschaffen. Dat komt later deze week. Vandaag beperk ik me tot publicatie van het antwoord van de gemeente.

Onderstaand de informatie van Rheden

Klik op een afbeelding om te vergroten. 



1 opmerking:

  1. Dus in dit ene briefje van 2 kantjes wordt gewoon €576.401,78 gemeenschapsgeld over de balk gesmeten? Daar schrik ik van.

    Q.

    BeantwoordenVerwijderen