Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

zaterdag 8 maart 2008

Droogzwemmen

Hoe zit dat nou met dat zwembad? Afgelopen dinsdag presenteerde bureau Hopman Andres Consultants hun onderzoek. Ik kon er niet bij zijn maar als ik het artikel daarover in de Gelderlander lees dan zal er nog veel water door de IJssel vloeien voordat er een overdekt sportbad komt. Als het er al ooit van komt.

Nu heeft wethouder Hans Elsenaar het weer over een locatieonderzoek.
En het onderzoeksbureau heeft het over een bedrag van zeven miljoen plus een gigantisch exploitatietekort. Bij die zeven miljoen zet ik toch vraagtekens. Ik sluit het niet uit maar dan wil ik eerst wel eens een berekening zien. Het lijkt er meer op dat onderzoek gebruikt gaat worden om juist geen overdekt zwembad te bouwen.

Ik was al voorzichtig pluimen aan het uitdelen maar ik hou die voorlopig nog maar even bij me. Voorlopig is Elsenaar de wethouder van de lange baan. Net als bij de kwestie van de rondweg Laag Soeren gaat dit weer jaren doorzeuren. En intussen gebeurt er niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten