Geef uw mening!
Stuur uw brieven, foto's, afbeeldingen, filmpjes of cartoons naar
theo.kooijmans@gmail.com
Maak het niet te bont. De redactie behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgaaf van redenen te weigeren.

vrijdag 28 maart 2008

Nieuwe Poll : zet coalitie én oppositie op rapport..


De uitslag van de eerste poll laat aan duidelijkheid niets te raden over.
De gemeenteraad presteert onder de maat. 21 antwoorden ofwel 75% van degenen die de moeite hebben genomen aan te geven hoe ze over deze raad denken vindt dat de gemeenteraad ondermaats functioneert. Slechts uit 4 (14%) van de 28 antwoorden blijkt echt waardering voor deze raad. Één stemmer vond het maar zozo.

Vandaag starten we met twee nieuwe polls.

Geef een rapportcijfer aan de coalitie én aan de oppositie.
De coalitie van PvdA, CDA, VVD, Groenlinks en Christen=Unie is nu aan de macht.
De oppositie wordt vertgenwoordigt door de SP en Gemeentebelangen. Waardeer ook hun optreden in en buiten de raad met een rapportcijfer.

Geef de politiek 'n cijfer. Ik heb de mijne al in gedachten.

U kunt tot en met volgende week vrijdag 4 april cijfers uitdelen. Zet ze op rapport.

Ik spaar de uitslag van de polls op uiteindelijk tot een algemene waardering van de Rhedense politiek te komen.

2 opmerkingen:

  1. met een respons van 28, denkt u uitspraken te kunnen doen. Wie zijn die 28 mensen die gestemd hebben, misschien heeft u zelf wel 28 keer op de refresh button gedrukt. Wie zegt mij dat alleen Rhedenaren hebben gestemd, een inwoner van Amsterdam die een onvoldoende toekent aan de gemeenteraad zegt mij niet zoveel.

    Kortom: bespaar webruimte en zet niet zulks belachelijks op het net!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Leuk hè die polls. Van mij mogen er trouwens wel meer mensen stemmen hoor. En over dat refreshen. Dat gaat dus niet. Dan zou ik er wel een paar honderd stemmen op kunnen zetten.
    Van mij mag iedereen zijn mening over de Rhedense gemeenteraad geven. Ook al woont ie in Timboektoe Maar aangezien voornamelijk Rhedenaren mijn weblog lezen valt dat dus nog wel mee. Heb jij je stem ook al uitgebracht Bert? Trouwens, wie zegt mij dat jij Bert heet?
    Ik vind het harstikke leuk die polls. Binnenkort komen er nog meer. Daar zit ook nog 'n poll over ene Bert bij, 'n naamgenoot van je

    BeantwoordenVerwijderen